Sklep internetowy 69hub.pl dba o prawa klienta. Klient nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla klienta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw klientów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść klienta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

Zawarcie umowy sprzedaży między klientem, a sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia za pomocą formularza zamówień w sklepie internetowym 69hub.pl.

Korzystanie z naszego sklepu w każdej formie oznacza akceptację regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie bez podania przyczyny. Zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami jest obowiązkiem użytkownika. Korzystanie z witryny po zamieszczeniu zmienionego regulaminu równoznaczne jest ze zgodą użytkownika na te zmiany.

Sklep 69hub.pl prowadzi sprzedaż różnego rodzaju produkty za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia realizowane są w oparciu o zgłoszenia dokonane przy pomocy formularza (systemu) zamówień dostępnego na stronie 69hub.pl lub w inny sposób.

Większość produkty oferowane w sklepie 69hub.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Standardowo zamówienia są realizowane w ciągu 7 dni roboczych.

Istnieje możliwość rezerwacji produktów będących aktualnie na stanie. W takim przypadku należy skontaktować o się z nami za pośrednictwem maila lub telefonicznie. Poprosimy Państwa o wpłatę zaliczki, której wysokość zostanie ustalona indywidualnie.

Nasz sklep internetowy otwarty jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Z tego względu może się zdarzyć, że zamówiony przez Państwa artykuł już został sprzedany tego dnia. Są to przypadki rzadkie, ale niestety nieuniknione, za co z góry przepraszamy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji kontaktujemy się z zamawiającym przed dokonaniem ew. wysyłki pozostałych artykułów.

Promocji, rabatów itp. nie łączy się chyba, że ustalono inaczej.

Zamówienia klientów, którzy nie udzielają odpowiedzi na pytania przez okres 14 dni, będą uznawane za nieważne oraz usuwane z bazy zamówień.

Pokazane w sklepie ceny i artykuły nie stanowią oferty handlowej. Mogą zostać zmienione w każdej chwili bez uprzedzenia.

Podane w sklepie terminy osiągalności produktów nie są wiążące i mogą ulec zmianie w każdej chwili bez uprzedzenia.

Zastrzegamy sobie prawo do błędów na stronie i prawo do odmowy lub ograniczenia sprzedaży każdego artykułu każdej osobie fizycznej lub prawnej bez podania przyczyn.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeżeli stwierdzimy, że towar był używany, rozmontowywany, został uszkodzony bądź jest niekompletny.

Mogą istnieć niewielkie różnice w wyglądzie przedmiotów pokazywanych na zdjęciach w stosunku do rzeczywistości.

Za terminowe doręczenia paczek odpowiadają przewoźnicy. Nie mamy wpływu ani nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia i straty przez nich spowodowane.

Cena produktu uwidoczniona na stronie sklepu internetowego podana jest w złotych polskich. O łącznej cenie produktu będącego przedmiotem zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, klient jest informowany na stronach sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez klienta woli związania się umową sprzedaży.

Procedura zawarcia umowy sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą formularza zamówień. Zawarcie umowy sprzedaży między klientem, a sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia w sklepie internetowym. Po złożeniu zamówienia sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez sprzedawcę klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między klientem, a sprzedawcą.

Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie klientowi treści zawieranej umowy sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie sklepu internetowego oraz (2) przesłanie klientowi wiadomości e-mail. Treść umowy sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym sklepu internetowego sprzedawcy.

Sprzedawca – indywidualna działalność gospodarcza intergalactic company
z siedzibą w Gdańsku (ul. Posejdona 32,
60-299 Gdańsk), zarejestrowana pod numerem
NIP: 5842816213, REGON: 521653807,
numer telefonu do Biura Obsługi Klienta: 536 943 535
adres poczty elektronicznej: kontakt@69hub.pl

FORMY PŁATNOŚCI ORAZ KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby płatności:

– Płatność przelewem

– Płatności Przelewy24

– Płatności BLIK

– Płatność PayPal

– Płatność gotówką przy odbiorze ( przy wcześniejszym ustaleniu ).

Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa produktu do klienta jest bezpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.

Odbiór osobisty produktu przez klienta jest możliwy ( przy wcześniejszym ustaleniu ).

Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

– Przesyłka kurierska

– Inne ustalone wcześniej

Termin dostawy produktu do klienta wynosi 3-7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy produktu do klienta liczy się w następujący sposób:

– W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego sprzedawcy.

Termin gotowości produktu do odbioru przez klienta – w przypadku wyboru przez klienta odbioru osobistego produktu, produkt będzie gotowy do odbioru przez klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin. W przypadku produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 2 Dni Roboczych. O gotowości produktu do odbioru klient zostanie dodatkowo poinformowany przez sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej klienta. Początek biegu terminu gotowości produktu do odbioru przez klienta liczy się w następujący sposób:

– W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego sprzedawcy.

REKLAMACJA PRODUKTU

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 4 LUTEGO 2022 ROKU)

Czas rozważenia zasadności reklamacji wynosi do 7 dni roboczych

W 69hub.pl masz prawo do zwrotu przedmiotu w ciągu 30 dni bez podania przyczyny (prawo do odstąpienia od umowy). W tym okresie możesz przeglądać, oceniać i / lub przymierzać produkt tak, jak robisz to w sklepie, chyba że określono inaczej. Aby Twoja przesyłka zwrotna przebiegła szybko, możesz w prosty sposób skorzystać z naszego formularza zwrotu.

Aby anulować lub zwrócić , możesz również skorzystać z formularza zwrotu. Masz prawo do anulowania zakupu w ciągu 30 dni. Więcej informacji na temat wszystkich warunków znajdziesz poniżej.

Po anulowaniu zamówienia należy zwrócić produkty w ciągu 30 dni od zgłoszenia anulowania.

Dzięki wcześniejszej rejestracji przesyłki zwrotnej Twoja przesyłka zwrotna może zostać szybko przetworzona.

Zarówno odzież, jak i inne rzeczy można zwrócić w 69hub.pl. Zwracając zamówienie, upewnij się, że przesyłka zwrotna spełnia następujące wymagania:

Produkt jest – w miarę możliwości – w oryginalnym stanie i fabrycznym opakowaniu
Produkt jest kompletny
Z każdą dostawą otrzymasz potwierdzenie odbioru i formularz zwrotu. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać to potwierdzenie. Możesz również wypełnić formularz odstąpienia od umowy, aby zaznaczyć, że chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Nie musisz jednak korzystać z formularza odstąpienia od umowy, ponieważ masz również prawo do odstąpienia od umowy bez formularza.

Kwota refundacji
Wraz z zastosowaniem prawa do odstąpienia od umowy, Twój ewentualny obowiązek zapłaty nie wygasa. Będziesz musiał zapłacić w określonym terminie. Jeśli kredyt powstał w wyniku przetwarzania zwrotu w naszej administracji, a zamówienie zostało opłacone z góry przez firmę np. Ideal, niezwłocznie zwrócimy ją. Jeśli zwrócisz całe zamówienie, koszty wysyłki zostaną anulowane. Zwrócimy Ci pieniądze tą samą metodą płatności, której użyłeś do zapłaty.

Ogólnie rzecz biorąc, zwrócimy kwotę zakupu w ciągu 30 dni od rozwiązania. Rozwiązanie następuje z chwilą, gdy poinformujesz nas o anulowaniu zakupu.

Uwaga! Następujące produkty, jeśli opakowanie nie jest już zapieczętowane, nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych (jest to również wymagane przez prawo):​

Peruki
Stringi
Kombinezony
Rajstopy i pończochy
Wszystkie zabawki erotyczne, w tym wibratory i dilda
Prezerwatywy, pigułki, lubrykanty, olejki do masażu i kremy
Powyższe pozycje można zwrócić tylko wtedy, gdy okaże się, że są one wadliwe. Wady należy zgłaszać 69hub.pl w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Możesz to zrobić za pomocą formularza zwrotu / formularza anulowania.

Zwroty
Etykietę z adresem zwrotnym znajdziesz na potwierdzeniu dostawy zamówienia. Koszty przesyłki zwrotnej, jeśli zdecydujesz się zapłacić później za fakturę, na własne konto. Jeśli zapłaciłeś z góry, możesz użyć naklejki z numerem odpowiedzi na liście przewozowym. Oryginalne koszty wysyłki zostaną usunięte z faktury po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, jeśli zwrócisz całe zamówienie.
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, skorzystaj z formularza zwrotu / formularza anulowania, abyśmy mogli szybko przetworzyć Twój zwrot.

Anulowanie zamówienia
Każde zamówienie można anulować bez podania przyczyny. Pod warunkiem, że to zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie wysyłki od 69hub.pl. Czy chcesz anulować zamówienie po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia? Następnie odpowiedz na potwierdzenie zamówienia lub skontaktuj się z nami wypełniając formularz zwrotu / anulowania na stronie kurierskiej lub poprzez obsługę klienta na naszej strone. Anulowanie zamówienia zostanie potwierdzone e-mailem. Po potwierdzeniu przez nas Twojej prośby o anulowanie, 69hub.pl zwróci zapłaconą kwotę w ciągu 14 dni od anulowania (anulowania).

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 4 LUTEGO 2020 ROKU)

4.1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@69hub.pl

4.2. Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

4.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

– dla umowy, w wykonaniu której sprzedawca wydaje produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia produktu w posiadanie przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z produktów;

– dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

4.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

4.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4.6. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

4.7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

4.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez klienta od umowy, które obowiązany jest ponieść klient:

– Jeżeli klient wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

– Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

4.9. Towar winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym i nieposiadającym śladów użytkowania. Koszty związane z wysyłką towaru, pakowaniem oraz nadaniem przekazu pieniężnego (gdy klient nie posiada rachunku bankowego) ponosi klient. Oświadczenie o odstąpienie od umowy musi być dokonane w formie pisemnej (powinno zawierać dane teleadresowe klienta oraz nr konta bankowego na które mamy przelać środki).

DANE OSOBOWE, KTÓRE GROMADZIMY

Podczas wizyty na Stronie automatycznie gromadzimy pewne informacje o Państwa urządzeniu, w tym informacje o Państwa przeglądarce internetowej, adresie IP, strefie czasowej oraz niektórych plikach cookie zainstalowanych na Państwa urządzeniu. Ponadto, podczas przeglądania Strony, zbieramy informacje o poszczególnych stronach internetowych lub produktach, które Państwo oglądają, jakie strony internetowe lub hasła wyszukiwania skierowały Państwa do Strony oraz informacje o sposobie interakcji ze Stroną. Te automatycznie zbierane informacje określamy mianem „Informacji o urządzeniu”.

Zbieramy Informacje o urządzeniu przy użyciu następujących technologii:

„Ciasteczka” to pliki danych, które są umieszczane na urządzeniu lub komputerze użytkownika i często zawierają anonimowy, unikalny identyfikator. Więcej informacji na temat ciasteczek oraz sposobów ich wyłączania można znaleźć na stronie http://www.allaboutcookies.org. „Pliki logów” śledzą działania wykonywane na Stronie i gromadzą dane, w tym adres IP, typ przeglądarki, dostawcę usług internetowych, strony, z których nastąpiło przekierowanie/wyjście oraz znaczniki daty/czasu. ” Sygnalizatory sieciowe”, „tagi” i „piksele” to pliki elektroniczne używane do zapisywania informacji o sposobie przeglądania Strony. Dodatkowo, gdy dokonujesz zakupu lub próbujesz dokonać zakupu za pośrednictwem Strony, zbieramy pewne informacje od Ciebie, w tym imię i nazwisko, adres do faktury, adres dostawy, informacje dotyczące płatności (w tym numery kart kredytowych, dane płatności cyfrowych), adres e-mail i numer telefonu. Informacje te określamy mianem „Informacji o zamówieniu”.

Kiedy w niniejszej Polityce Prywatności mówimy o „Danych Osobowych”, mamy na myśli zarówno Informacje o Urządzeniu, jak i Informacje o Zamówieniu.

JAK WYKORZYSTUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Informacje o Zamówieniu, które gromadzimy, wykorzystujemy głównie w celu realizacji zamówień złożonych za pośrednictwem Strony (w tym przetwarzania informacji o płatności, organizowania wysyłki oraz dostarczania faktur i/lub potwierdzeń zamówień). Ponadto, Informacje o Zamówieniu wykorzystujemy do: Komunikacji z Tobą; sprawdzania naszych zamówień pod kątem potencjalnego ryzyka lub oszustwa; oraz Jeśli jest to zgodne z preferencjami, którymi użytkownik podzielił się z nami, dostarczania użytkownikowi informacji lub reklam dotyczących naszych produktów lub usług. Informacje o Urządzeniu, które gromadzimy, wykorzystujemy do sprawdzania potencjalnych zagrożeń i oszustw (w szczególności adresu IP użytkownika), a także ogólnie do ulepszania i optymalizacji naszej Strony (na przykład poprzez generowanie analiz dotyczących sposobu przeglądania Strony przez naszych klientów i interakcji z nią oraz do oceny skuteczności naszych kampanii marketingowych i reklamowych).

UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH

Udostępniamy Państwa Dane Osobowe osobom trzecim, aby pomóc nam w korzystaniu z Państwa Danych Osobowych, jak opisano powyżej. Na przykład, używamy Shopify do prowadzenia naszego sklepu internetowego – więcej informacji o tym, jak Shopify wykorzystuje Twoje dane osobowe, możesz przeczytać tutaj: https://www.shopify.com/legal/privacy. Używamy również Google Analytics, aby pomóc nam zrozumieć, jak nasi klienci korzystają ze Strony – więcej informacji o tym, jak Google wykorzystuje Państwa dane osobowe, można znaleźć tutaj: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/. Możesz również zrezygnować z Google Analytics tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Ponadto możemy również udostępniać Państwa Dane Osobowe w celu przestrzegania obowiązującego prawa i przepisów, w odpowiedzi na wezwania sądowe, nakazy przeszukania lub inne zgodne z prawem żądania dotyczące otrzymanych przez nas informacji, lub w celu ochrony naszych praw.

Jak opisano powyżej, używamy Państwa Danych Osobowych, aby dostarczyć Państwu ukierunkowane reklamy lub materiały marketingowe, które naszym zdaniem mogą być dla Państwa interesujące. Więcej informacji o tym, jak działa reklama ukierunkowana, można znaleźć na stronie edukacyjnej Network Advertising Initiative („NAI”) pod adresem http://www.networkadvertising.org/understanding-online-advertising/how-does-it-work.

Użytkownik może zrezygnować z reklamy ukierunkowanej poprzez: FACEBOOK – https://www.facebook.com/settings/?tab=ads GOOGLE – https://www.google.com/settings/ads/anonymous

Administratorem danych osobowych usługobiorców/klientów zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest sprzedawca.

Dane osobowe usługobiorców/klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem sklepu internetowego zbierane są – zgodnie z wolą usługobiorcy/klienta – w celu realizacji umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej.

Możliwi odbiorcy danych osobowych klientów sklepu internetowego :

– W przypadku klienta, który korzysta w sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie administratora.

– W przypadku klienta, który korzysta w sklepie internetowym z płatności PayPal, administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta operatorowi płatności PayPal, który również jest administratorem danych osobowych.

Usługobiorca/klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład:

– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@69hub.pl

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej sklepu internetowego przed zawarciem danej umowy.

Dane osobowe Klientów, przekazane Sprzedawcy i Operatorowi płatności, są przetwarzane zgodnie z prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE Umowy zawierane poprzez sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.